Recenzia inteligentného telefónu ThL W8S

ThL W8S - kontrola smartphonu (opatrne, veľa fotografií a snímok obrazovky).
Čína nie je žiadnym tajomstvomvedúce postavenie vo svetovom priemysle. Mnoho významných spoločností vyrába a montuje svoje vybavenie v Číne. Pokiaľ ide o výrobu smartfónov, donedávna mohli výrobcovia zo Stredného kráľovstva ponúkať iba kópie a falzifikáty lacnejších zariadení od známych spoločností. Dnes viac a viacspoločnosti ochotné vyrábať kvalitný produkt za primeranú cenu. Značky ako ZTE a Huawei sa už dostali na svetovú scénu. Mimo Číny však existuje niekoľko menej známych značiek, napríklad: ThL, Zopo, JiaYu.
W8S je pokračovaním a vývojom rodiny W8, ktorá zahŕňa aj W8 + a W8Beyond. Zahrnula to najlepšie, na čo sa ThL a čínsky trh so smartfónmi vo všeobecnosti môžu pochváliť, a možno ich oprávnene považovať za vlajkovú loď spoločnosti.

Fotografie z oficiálnej webovej stránky ThL

Vzhľad, dizajn, materiály, celkové rozmery, vybavenie;
Kryt zariadenia je vyrobený výlučne z lesklého plastu a je k dispozícii v dvoch farbách: biela a tmavo šedá. Zadný kryt nie je rovný, ale má štruktúru. Hrúbka puzdra je menšia ako 10 milimetrov, zatiaľ čo oko kamery mierne vyčnieva. Tlačidlo napájania je umiestnené na pravom okraji, naľavo je tlačidlo ovládania hlasitosti. Dole sú dotykové tlačidlá „Menu“ a „späť“, medzi nimi mechanický kľúč „domov“. Chcel by som poznamenať, že všetky ovládacie prvky sú vhodne umiestnené a nemusíte natiahnuť ruku a posunúť zariadenie v ruke.

Vľavo od reproduktora, ktorý sa nachádzaLED indikátor. Pri nabíjaní sa rozsvieti načerveno, akonáhle je telefón nabitý na 90%, zmení farbu na zelenú. Prichádzajúce správy a neprijaté hovory sú označené zelenou farbou.
Vpravo hore je 5-megapixlová kamera, ako aj senzor priblíženia a svetla.

Možnosti sa môžu mierne líšiť v závislosti od predajcu. Mal som to takto: Vlastne samotný telefón, 2 batérie, kábel microUSB, nabíjačka, slúchadlá a film, preklápací kryt.

Chcel by som povedať niekoľko slotov osobitne o preklopnom kryte. Vpredu opakuje textúru zadného krytu,vnútri boku obrazovky je ukončená mäkkým materiálom. Na prednom kryte zostávajú stopy, to znamená, že je nežiaduce umiestniť telefón do flipu v jednej vrecku pomocou kľúčov.

Obrazovka, rozlíšenie, kvalita matrice (farebné podanie, uhly);
Na obrazovke smartfónu je 5-palcová matica IPS s rozlíšením 1920 × 1080 pixlov. Vrcholom W8S je Corning Protective CoatingGorilla Glass 3, ktoré vám umožní vyhnúť sa poškriabaniu na obrazovke, a to aj bez použitia ochranného filmu. Pozorovacie uhly sú takmer 180 stupňov, obraz neklesne ani neskresľuje. Farebná reprodukcia je tiež na vrchu, obraz je šťavnatý. Ale s jasom nie sú veci také dobré. Ak používate telefón v interiéri alebo v mračnom počasí - stačí to, ale na jasnom slnku je takmer nemožné rozlíšiť čokoľvek na obrazovke.

Hardvérová časť;
ThL W8S je založený na preplňovanej čipovej súprave MT6589T, jej prevádzková frekvencia je 1,5 GHz. Ako urýchľovač videa sa používa PowerVR SGX 544. Pokiaľ ide o rýchlosť, je nižšia ako asi 15 - 20%vlajkové lode minulého roka na Nvidia Tegra 3 a na ostrove Exynos 4412. Pokiaľ ide o vlajkové lode tohto roku, rozdiel je zreteľne viditeľný v grafoch Antutu Benchmark. Funkcia OTG bohužiaľ nepodporuje a nebude možné pripojiť USB flash disk alebo iné zariadenia.
Chcel by som poznamenať, že aj tento chipsetformálne podporuje rozlíšenie obrazovky 1920 x 1080, pri práci sa však nemôžete vyhnúť miernemu spomaleniu a poklesu FPS pri rýchlom listovaní stránkami. O niektorých náročných hrách - môžete tiežZabudnite: Dungeon Hunter 4 produkuje asi 8-10 snímok za sekundu. Pokiaľ ide o RAM, výrobca tu nestinul. K dnešnému dňu je 2 GB viac ako dosť. Kompas je prítomný!

Podpora pamäťových a pamäťových kariet;
Množstvo vnútorného úložiska je 32 gigabajtov. Dnes je to štandardné riešeniezariadenia podobnej triedy ROM. Pre tých, ktorí to považujú za nedostatočné, výrobca poskytol slot pre karty microSD. Spoločnosť ThL oznámila podporu pre pamäťové karty do 32 gigabajtov, ale niektorí používatelia tvrdia, že 64 gigabajtových kariet tiež úspešne funguje.

Batéria a doba behu
Pokiaľ ide o batériu, W8S niesa líši od predchádzajúcich zariadení v tejto skupine, všetky sú rovnaké skromné ​​2000 mAh. Pri maximálnom zaťažení smartphone pracoval dlhšie ako 3 hodiny. V každodennom živote by poplatok mal stačiť na celý deň pri intenzívnom sťahovaní a používaní internetu alebo na pár dní v úspornom režime.

znieť
Telefón má jeden vstavaný externý reproduktor. Kvalita zvuku nie je zlá, ale hlasitosť je dostatočná na limit, v hlučnej miestnosti alebo vo verejnej doprave nemusíte hovor počuť. Konverzačný reproduktor a mikrofón štandardnej kvality. Telefón bol používaný ako hlavný telefón niekoľko dní, počuteľnosť je dobrá v oboch smeroch. Pokiaľ ide o kompletný headset, kvalitazvuk, mierne povedané, nie je príliš dobrý. Pri testovaní slúchadiel s externou zvukovou kartou ASUS Xonar Essence One sa ozval jasný nedostatok vysokých aj nízkych frekvencií. Milovníci hudby by sa mali vopred obávať získania lepšej náhlavnej súpravy.
Softvérová platforma
Telefón beží na systéme Android 4.2.1. Chýbajú akékoľvek zmeny rozhrania a doplnkov. Funkcia OTA (aktualizácia systému „vzduchom“ - nie je k dispozícii). V predvolenom nastavení neexistujú žiadne práva typu root, ale dajú sa ľahko získať pomocou nástroja Framaroot, Systém podporuje 26 rôznych jazykov vrátane ruštiny. Ukrajinská MOV bohužiaľ chýba. V prístroji sú nainštalované všetky potrebné aplikácie: správca súborov, prehrávače hudby a videa, FM rádio, poštovní klienti, navigácia a mapy. Nie všetky programy sa však ľahko používajú. Čínske programy chýbali.
Bezdrôtové rozhrania
Rovnako ako väčšina čínskych telefónov, aj ThL W8Má dva sloty pre karty SIM plnej veľkosti. Zároveň existuje iba jeden rádiový modul a ak už hovoríte, nebude fungovať, aby vás oslovil na inom čísle. Príjem signálu je presvedčený, rýchlosť internetu je 10 - 12 Mbps pre návrat a 1 Mbps pre príjem. Rýchlosť cez Wi-Fi v rovnakej miestnosti, vo vzdialenosti 5 - 7 metrov od smerovača 22/40 Mbps, v danom poradí.

Pokiaľ ide o GPS, polohovanie nie je prílišrýchle a presné. V nepriaznivom počasí boli pripojené iba 4 satelity. Priemerne je pripojených asi 7 satelitov s presnosťou určovania polohy 5 - 8 metrov. Rýchlosť prenosu súborov cez Bluetooth je približne 200 kb / s.

kamera
Bez ďalších okolkov, pozrite sa, porovnajte, vyvodzujte závery. Podľa môjho názoru je kamera strednej kvality.

Originálne fotografie a videá
Hry
Testované boli 3 hry: Dungeon Hunter 4, Real Racing 3, NFS Most Wanted.
Dungeon Hunter 4 - začína, fps v hre 8-10, je takmer nemožné hrať.
Real Racing 3 - nezačína, visí.
NFS Most Wanted - Starts, fps v hre je 20-25, môžete hrať relatívne pohodlne.
záver
Inteligentný telefón ThL W8s zanechal dvojitý dojem. Na jednej strane je to vynikajúca obrazovka, dobrá kvalita zostavenia a veľké množstvo pamäte RAM a vstavaného úložiska. Zároveň nezískame najobsiahlejšiu batériu, priemernú kvalitu zvuku. Platforma MTK6589T nám neumožňuje hrať niektoré hry, trpí tiež hladká prevádzka rozhrania v dôsledku vysokého rozlíšenia obrazovky.
Zariadenie je vhodné pre fanúšikov na sledovanie filmov a filmovčítať z obrazovky smartfónu, ale nebude to najlepšia voľba pre fanúšikov, ktorí hrajú, alebo pre tých, ktorí potrebujú dobrú autonómiu zariadenia. So všetkými výhodami a nevýhodami nezabudnite, že náklady na ThL W8S sú niekoľkokrát nižšie ako náklady na podobné zariadenia od známych spoločností.
Medzi konkurentmi by som spomenul UMi X2, Zopo ZP980, iOcean X7. Každý z nich má svoje výhody a nevýhody týkajúce sa ThL, ale toto je úplne iný príbeh ...
klady:
• Obrazovka kvality